Sen bekräftar ju också förstås undantaget regeln


Jag blir tämligen frustrerad när jag läser gamla inlägg of mine.
Om det fanns en blogg som var kanondålig för nio månader sedan och än mer bakåt i tiden - så var det min. Jag är fullt allvarlig.

Paralellt med passerande tid så följer utveckling, och här har den då minsann inte stått stilla. Här följer några skrivregler, eller textliga characteristics allmänt (vilka många bryts i mina gamla inlägg) som jag utvecklat och följer vad gäller både min blogg, och de jag läser;

- Primitiva adjektiv, som t.ex "suger", är OK men till mycket begränsat antal.
- Dagboksinlägg suger.
- Ingen särskrivning!
- Inga helvettes, jävla, fan svordomar är på något vis trevliga att läsa.
- Ironi är icke att förklaras direkthänvisande. Då förlorar den hälften av sitt värde.
- Inga smileysar i berättande text!
- Bilder uppskattas och hör sällan till det sämre.


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Nehe du! Jag har följt din blogg i nästan ett år och den har aldrig varit dålig! ;) :)

2008-09-27 @ 21:03:14
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Erik Henriksson

jag håller icke med dig rörande ämnet svordomar. det är ett effektivt, om än primitivt, sätt att uttrycka känslor. inga köns-svärdomar dock, det är bara irriterande.

2008-09-29 @ 19:49:53
grej: http://erikhenki.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Lisa

haha, jag tänker likadant när jag bläddrar tillbaks i tiden...

2008-10-01 @ 10:53:13
grej: http://lisasfanclub.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0