Jag har fått superkrafter

Funderar redan på att skriva en roman om det hela, i fjärran ser jag skymta storslagna bestsellertitlar. Titlar i stil med; "Mysteriet kring den kluvna skärbrädan", "Krafter som bekräftar", "Att vara coolast" eller "På tal om fisk...".




Utöver detta skärande fenomen då, så har jag annars tagit det förhållandevis lugnt idag. Jag gick upp klockan 11, åt frukost, läste lite, handlade mat, tog en promenad med Dennis och Bazyl. Nu efter att ha ätit av den sjukt lyckade matlagningen, så har jag spelat lite gitarr. Och kvällen avslutas med stor sannolikhet avec en timma Kemi.

Väldigt skön dag att gaina superkrafter på.
Och nu vet jag förresten varför jag drömde om kinamat.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

åååååh kina maaaaaat!!!!

2008-09-29 @ 18:43:44

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0