Min dator har humor

Idag har jag pluggat och målat naglarna röda. Det känns lite konstigt.
  Att plugga med röda nalgar, menar jag då. Såklart.

Btw så skojade min dator litet grand med mig tidigare denna söndag i samband med att jag startade den.
  Skärmen blev blå och kort därefter uppenbarade sig en mycket väl irriterande text. Himla massa skulle det vara att läsa, en myriad av orimligt babbel om programvara och F8. Jag skippade det mesta och ertappade mig tillslut med att läsa enbart den sista raden. "Påbörjar dumpning av fysiskt minne."


 Och då undrar jag... påbörjar datorn dumpningen imed att den blåa skärmed kommer upp eller väntar den artigt nog tills jag läst färdigt? Sikken kuggis, va! För det vore minsann lite väl fräckt tycker jag, mot den som faktiskt tar sig tid och läser allt strunt - att bli meddelad om denna exterminering inte förrän en fjärdedels vakt senare.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: annis

sv: haha, jasså jo, polacker alltså .. kände en förut. halvpolack var hon föresten, hon lär väl bara ha varit hälften så udda som han då ;) men söt var han iallafall!



btw, är det skoldatorn ni fått nu?

2008-09-07 @ 22:03:03
grej: http://lestyle.devote.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Sv: Förnekelse hjälper dig inte ;) Du är kass på gitarr, erkänn nu och gå med i klubben.

2008-09-08 @ 17:39:16
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: annis

sv: haha, jasså ;);) jaja, jag kanske inte är så bra på att vara diskret då..



men jaha, ojdå det var ju inte så bra. wellwell, klaga lite så får ni väl som ni vill tillslut. har man lovat så har man ju.

2008-09-08 @ 22:02:58
grej: http://lestyle.devote.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0