Idag har jag handlat lite


Tröja och stickad sak från H&M adderat med en lila basker från MQ.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sofi

sjukt snygg tröja!

2008-09-03 @ 22:32:50
grej: http://sarahsofi.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Janie

snyggt!!

och skitfin header har du också! :) <3

2008-09-05 @ 14:20:24
grej: http://yae.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Fina kläder :D

2008-09-06 @ 11:06:54
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Dress Like a Princess

Hej hej!

Tråkigt att du inte gillade inlägget med en sköna tanten. Jag menade inte alls att trycka ner henne på något sätt, hon var jättetrevlig och rolig, och både hon och hennes man tyckte det var roligt att vi fotade dom.. Jag tror och hoppas inte att hon har något emot att vara med på bloggen, jag tyckte att hennes outfit var väldigt speciell, uppseendeväckande och rolig och därför valde jag att publicera bilderna på bloggen. Tråkigt om du tar illa upp!

2008-09-06 @ 11:55:57
grej: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0