En annan sak som är passé

Någonting jag verkligen stör mig på är serier som pågår i för många säsonger.
   Av någon underlig anledning så verkar många producenter ha svårt att inse när en serie har haft sin tid. Girigheten tar över och det slutar alltid med att programmet inte får uppskattningar i andra former än relativt ljudlösa suck.


Jag menar...
Varje gång jag råkar bläddra förbi Smallville t.ex, så ligger Lana Lang i sjukhussängen med besvärad blick och säger med lågfrekvensiv, allvarlig röst; "Clark, I almost died."

Varje gång jag skymtar Prison Break så jagas män i smutsiga kläder av en helikopter.

Någonstans är det dags att lägga ner.
Inse, det är liksom passé.



Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Amanda

Jag läste Lang Lang där det stod Lana Lang. Mycket besviken blev jag, eftersom att jag trodde du skulle skriva om min favoritpianist!:(, men det är sant som du säger. Lost och Desperate housewifes tillhör också den passé:a genren!

2008-09-19 @ 16:32:07
grej: http://peddie.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Erik Henriksson

Fy fan att de förstörde Smallville så där... :(

2008-09-19 @ 18:39:57
grej: http://erikhenki.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sandiza

Som sann serienörd blir jag mycket upprörd över detta inlägg! En serie kan aldrig och jag betonar aldrig ha för många säsonger. Se bara på våra bästa år och hem till gården! Två av världens bästa serier!

2008-09-21 @ 19:20:11
grej: http://brunettsandy.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: annis

sant! iaf om prison break, har aldrig sett smallville.. men samtidigt kan jag inte annat än älska prison break......... :)

2008-09-22 @ 17:10:21
grej: http://lestyle.devote.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0