Det är liksom passé

- Att stjäla luftventler till cykelhjul. Stenåldershaveri och så förbannat passé!
Låt bli min cykel för de heliga getternas skull!!!!!!!!

Men det är väl så när man besöker tandläkaren, antar jag. Tappar man inte tänderna så tappar man någonting annat istället.


En bild på mig när jag säger nej...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Värsta badass bild. Du typ dödar mig om jag säger emot ser det ut som.

2008-09-19 @ 15:24:51
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: mar ia eller mat ilda eller kjell and er... välj själv...

Jag håller helt med dig! Tandläkare och deras konspirationer ska man inte lita på! När cykelreservdelsaffären öppnar ska vi bojkotta den som svenskar bojkottar euron. I stundens skrivande är jag en tepimplande cops-tittare. Jag är mobbad och muppigt är ett ord. Vi träffas i morrn, utan kal as, men med en paj gjord av äpplen, i min lägenhet?

2008-09-19 @ 20:10:36
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

söööööt :)

2008-09-20 @ 11:24:46

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0