Är de helt bakom flötet eller?

EU är ju bannemig inte riktigt kloka ibland. [LÄNK]
  Nog med att FRA begränsar yttrandefriheten i Sverige till att man inte ens utan någon som helst misstanke får skriva ordet jihad. Ska EU införa crappings om att man inte får vara anonym som bloggare längre så kan jag ju lika gärna ta och äta upp min hatt med detsamma.

Om förslaget trots alla sina motgångar skulle gå igenom... så innebär det nämligen att jag kanske måste avslöja min sanna identitet, och därmed fly tellus. Ty säker är jag annars inte i varken minsta vinkel eller vrå.

Och bara för att avsluta med någonting lite extra omoget-provokativt, så har jag valt att knappa in ordet "jihad", ännu en gång.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Jag vet redan vad jag ska läsa och då behöver jag inte Matte C. Men danke för omtanken. :)



Jag visste faktiskt inte att det är så. Men det låter helt otroligt. Och not in a good way. Jag tycker inte om att alla ska med, men jag tycker inte att någon ska lämnas kvar.



Ingen hålslagare slår min lilla Siddhartha statyett :) Han är king.

2008-09-02 @ 22:29:48
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: emma

fy vad snygg header, design! :)

2008-09-02 @ 22:46:27
grej: http://emmariah.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

klockrent mia! Jag läste den idiotiska artikeln och jag säger bara en sak..:(även om jag e citerad av översten) att reinfeldt och hans gang är idioter hela bunten. Yttrandefriheten är en grundlag i sverige och det krävs att två olika regeringar som sitter i makten röstar bort den innan.

Alltssååå så kan inte moderatskottarna göra såhär själva, de bryter mot grundlagen .. oh,harrejesus vad man blir irreterad.:O haha..

2008-09-02 @ 22:57:52
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennifer

Snygg header ! :)

2008-09-02 @ 23:01:37
grej: http://metrobloggen.se/starofusa
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Michael

Vi går snart ur Eu ska du se...



Folk börjar tröttna på dessa stazimetoder.



Är glad att Fra hände och alla skandaler.

Nu är folk mer politiskt medvetna och mera enade.



2008-09-03 @ 01:27:21
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jossi

sv: är det bra shopping i moskva ocksà? Jag hörde att allting var väldig väldigt dyrt -.-

Nä egentligen var det meningen att det skulle heta getfar x)

2008-09-03 @ 17:58:16
grej: http://getfar.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: rooroo

men vännen. har vi nu inte konstaterat att eu e cräp!

efter att gurkan inte fick ha en viss vinkel i lådan så tror jag nog att EU fick sig en lite smäll..

positivt med EU är gemensamma pengar EURO är det bästa nånsin..men där är det sedan.. hmm..

om man int förstås tänker gå in på försvar o djupa grejs..

2008-09-03 @ 18:55:18
grej: http://storstadskvinna.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0