Pasta

Min tre år och 357 dagar yngre broder, Anton, har fått för sig att man kan vara olika skillad på att koka pasta.
  Citerat, så tycker han att pastan blir 78 gånger godare när han kokar den, än vad när jag kokar den. "Det handlar om precisionsteknik."

Jag kan dock genast meddela att allt detta är fullt opålitbart. Han har nämligen även fått för sig att det inte är någon smakskillnad på pastan vad gäller vilken form den besitter. Nja, han är allt lite bakom flötet ibland, min broder.

För alla vet vi ju att Penne Rigate är godast.
(bild på Penne Rigate)





(Fler bilder på Penne Rigate)

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: amelie

Lustig vill jag nog inte kalla mig. Mer än person med en ätstörning. Ibland lyckas jag se det där som är "såå bra" med mitt liv, som andra verkar se hela tiden. Dock sker det inte så ofta, tyvärr.

2008-10-09 @ 21:18:48
grej: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

men hehe jo ibland känns det ju som att vissa pasta former är godare än andra :P jag gillar skruvar!

2008-10-09 @ 21:40:59
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha även om du är bakom flötet så verkar han vara ..inte så långt ifrån;) MEN heytjej, ja håller med dig om att penne rigate(?) hah, är godast..



Du ääär för rolig! ;)

2008-10-09 @ 23:19:21
grej: http://mangofisk.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0