It is war

Hemma hos mig bor en evigt hatad fluga.
  En fluga vid vars befintliga närhet alla andra tidrum stannar upp och falnar bort, likt en vårbrasas syrebristande illuminitation överlåter mörkret de fagraste av färger.

Hemma hos mig bor en evigt hatad fluga.
  En fluga som behärskar elementen så stingande skickligt att den min vrede i alla händelser undkommer. Så slug är den, så kvick. Och ack så fläckad är dess själ av förargelseväckande beteende.

Hemma hos mig bor en evigt hatad fluga and it is war.


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jul

you gotta see the light. så kan det vara, eller så är jag schizofren, men bilket asom är okej för mig faktiskt. prisa nötterna, gus levebröd, förresten! :)

2008-10-28 @ 11:11:58
grej: http://purplecurtain.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Du skriver så bra!!!!

2008-10-28 @ 12:59:04
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Du är fett grymm :)

Kul med fler coola bloggare!

2008-10-28 @ 14:35:59
grej: http://jakobwashere.blogspot.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Carro

Haha hjälp vilken härlig blogg du har ;D Ha en trevlig eftermiddag! Kram Caroline

2008-10-28 @ 16:08:39
grej: http://carroberggren.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0