The land down under

Det fascinerar mig aningen, att jag trots en nyanländ förkylning fortfarande (av någon fulländat skum anledning) håller mig vaken.

Ty två timmars sömn är vad som skänkts mig denna helg. Två timmars sömn, en givande utbildning i statsvetenskap, och en i all oändlighet urhärlig partykväll med MUF.
  Tack, och tack åter för ett grymt veckoslut!


Mård (a.k.a Jasmine) och jag utanför hotellet innan utbildningen.


Polacken Bazyl och Dennis vid samma tillfälle som ovan.


På utbildningen. "Varför kampanja?"


Här är  vi två igen, emellertid 14 timmar senare. Party party...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Du är alltid så söt!

Fast du dricker väl inte alkohol? har hört att det är mycket alkohol på muf fester :S

2008-11-10 @ 18:34:19
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ia

Ja nog var det allt alkohol... ehrm

2008-11-10 @ 18:56:10
grej: http://mariahh.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0