Vi existerar endast i ett ögonblick


Som vi ser dem, se oss.
Blicka upp, se oss.
Se stjärnor.
Se dig, se mig.

Vem är du?
Vem vill du vara?
Vem vill du bli?

Varför?

Ett liv.
En chans.
Tusen tillfällen.
Tusen möjligheter.

Ett liv.
Ditt liv, mitt liv.
Oändligheten.

Universum
.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Nej men ångest haha jag vet inte vad jag vill göra av mitt liv :P jag vill gå nåt roligt och inte så jobbigt typ media men samtidigt vill jag lära mig mycket om biologi och sånt...

tycker det var kul med en dikt, du brukar inte skriva dikter. Eller har dus krivit den självP :P

2008-11-12 @ 20:22:52
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ia

Ja jag har skrivit den själv, hehe. Kul att du förstod litet grann vad den handlar om. ;) Jag tycker du ska satsa på biologin jag!

2008-11-12 @ 21:18:30
grej: http://mariahh.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

Det blev nästan ett sånt tillfälle då man rös lite! :) in ö good way!



föresten, jag såg att jag stod med på din bloggar som läses (ca) xD Gully! - jag läser din med :O men det anar jag att du redan hade anat ^^,

2008-11-13 @ 14:02:53
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Åh vad fint sådär att man nästan får erkänna att orden satte sig i hjärtat och fick en att tänka lite extra. Du är söt!

2008-11-13 @ 22:12:45
grej: http://bubblaren.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0