Glädje för den som gillar kryp

Visste ni att jordens alla insekter väger tolv gånger så mycket som alla människor?
Det kan ni ta och fundera på nästa gång ni känner er lite ensamma...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

:D nee där har du en poäng! hahha, de hade ju nästan vart mer som ett påhopp och att du kanske hade varit helt missuppfattad(?) mer än .. ja något annat! (jag pratar om bilden, -som troligen du ritat- nu om du inte hängde med där) Hoppas du fattar min meningsbyggnad, för jag känner att det börjar balla ur här:)

2008-11-29 @ 18:55:36
grej: http://mangoisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: fes

Där blev jag nästan rädd. de låter lite unbelievable!! med tanke på hur mkt dom i genomsnitt väger i USA.. :o

2008-11-29 @ 18:55:50
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Oj hujedamig :O!

2008-11-30 @ 18:20:39
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Ush hahha äckligt!!!!

2008-12-02 @ 14:36:40

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0