Adjustimering

Som alltid tar det ett tag att komma igång ordentligt,
menar jag, syftande på alla dessa livsrytmer.

Jag känner nu att jag hinner med både träning, vänner och bra betyg igen. Det är bara sömnen kvar, och vandringen dit följer en väg med varken isfläckar eller grusgropar.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: annis

grattis till dig! jag hinner inte med något av det. och dessutom drunknar jag i självömkan just nu, kan inte någon annan också tycka synd om mig? jag hatar vinterdepression.

2008-11-04 @ 19:14:21
grej: http://lestyle.devote.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

skönt :) jag börjar också komma igång :P i år blir det betyg :S

2008-11-04 @ 19:15:52
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Cornelia

Ja, sömnen tar stryk. Känner att jag knappt vill upp på mornarna och jag brukade alltid vara en morgonmänniska.

2008-11-05 @ 13:26:56
grej: http://gredditt.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0