Ännu ett bevis

Jag har ännu ett bevis för att jag är i besittning av superkrafter.

För att kort förklara:
   Här ute i sommarstugan har vi en konstant droppande vattenkran. Den droppar verkligen utan avbrott och har gjort detta i snart två år. Visst kan man fråga sig varför den inte är reparerad... men i samma stund så är Mona Sahlin lite bakom flötet, och det är det väl ingen som ifrågasätter?

Hur som helst, så har jag denna natt utan resultat, frustrerad suttit och skrivit på en bokrecension. Gardell är bög och medlem i baptistkyrkan, boken var värd fyra timmar av mitt liv... och kranen sjunger.
   Dropparna blev droppen. Jag fann en örontops från Coop Konsum och slungade den djuriskt. Förvisso nådde den inte sin destination, föga inressant dock då kranen upphörde att droppa! Total tystnad och jag var cool.

Lugnet bestod självfallet ej när jag skulle fota och den ljuvliga melodin ljöd åter.

Lite naivt kanske, att upprepa proceduren i hopp om att det skulle fungera igen. Jag var ju inte ens arg längre och dessutom återfann jag aldrig öronpinnen utan provade istället lyckan med ett snorpapper. (vilket inte ens färdades hälften så bra genom luften)

Bevis som bevis emellertid. Jag ska sova nu och tänka över min framgång.
   Tidigare superkraftintygelser hittar ni här och här.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Barrebo

Cool bild.

Haha, du tror det? Jag vet inte riktigt jag.

Nu ska jag åka och titta kläder, vilket båda mina jag alltid klarar av. Detta kommer nog gå utmärkt.

2008-11-15 @ 10:58:29
grej: http://barrebo.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Jag är i alla fall övertygad!

2008-11-15 @ 12:01:12
grej: http://[email protected]
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

aah jag igen här... -haha Duu, skriver utav bästa nobelkvalitet iallafall! Du borde skiva en book or so! :) och jag lovar.. jag köper fem!

2008-11-15 @ 13:55:33
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ebba her self

men eey snygg bild ! :D:D vad har du för kamera egenbtligen? Puuss!

2008-11-16 @ 15:01:11
grej: http://ebbaeriksson.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0