Save me, Dr. Grant

Hej läsare!

Om ni undrar vart jag hållit hus så har jag spelat Super Nintendo. Vad kul det är, (!!!) enklast är bäst.
  Jag fick för mig någonting och plockade fram det för första gången på jag vet inte... sju år? Nu förstår jag inte hur jag ens en gång kunde plocka undan det!?

Förvisso har jag bara ett spel... och liksom Dennis må ni (ev. spelbekanta) tro att detta ska vara Super Mario? Men ty icke. Det är Jurassic Park!

Hehe, fast nu tror ni kanske jag har spelat hela helgen. Vilket jag kan förstå utifrån att själv läst första meningen i detta inlägg. Egentligen var jag halva fredagen och nästintill hela lördagen med min pojkvän och hade det jättetrevligt! Fast nej, han har inte sovit över. Vi har varit tillsammans i 15 månader, och ännu förbjuder mina konservativa föräldrar oss från detta.
  Jag har även läst lite och grejat med min avslutningsklänning.

Getans vilket tråkigt inlägg. Haha. Jag har inte skrivit på över 48 timmar, och så publicerar jag något segt skit om Jurassic Park (som för övrigt är ett mästervärk inom filmhistorien). Ojoj...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: carro

Haha gilla ditt inlägg inte många som skulle våga erkänna sitt spelmissbruk =). Syr du din egen avslutningsklänning? Ha en bra dag!

2008-05-18 @ 11:03:51
grej: http://carrobarrometer.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

Jurassic park är lätt bra o: :)

2008-05-18 @ 11:07:34
grej: http://shocker.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Dennis

Hoppa på sköldpaddor > Skjuta reptiler.

2008-05-18 @ 12:52:41
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Carso

Altså. Ingen har spelat det spelet och haft så roligt som jag. Att skjuta den där hårdhövde(?????) dinosaurien (dinos urin) på taket var typ det roligaste jag visste när jag var åtta. Du är bäst och jag saknar dig Max.

2008-08-07 @ 01:34:12

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0