OMG. Vad får man om man vänder på sirap?

Har ni funderat över det där med sirap?
  Ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt att människan idag tar den för givet för att vara någonting som den egentligen aldrig varit.
296213-364
Den finns som brunbrun, ljusare och väldigt ljus.
  Vissa föredrar att använda andra namn till sirapens varierande sorter, men läser ev. sådan person denna text så kan denne ju inte längre undgå att läsa det personen i fråga redan läst eftersom vi alla vet att ögonen texten redan flitigt passerat. (???) Kort sagt så vill jag från er inte ha några klagomål vad gäller klibbiga fingrar.

Vad är då sirap?

Ni må tro att sirap är gjort på socker... ty ryktet säger detta, jag vet.
Men allt är korruption!
Sirap görs på motorolja, precis som den moderna sälen!
Allt för länge har detta varit en hemlighet. Nu är det nog, mutor innebär inte längre tystnad.

Året var 1345 - och den habsburgerska herren Moto Rolja var att göra sitt livs största upptäckt.
  Under en promenad i Franska öknen (där Schweiz ligger idag) råkade han av misstag sätta foten i ett sandkräftbo... någonting skumt hände och innan han visste ordet utav det så befann han sig helt plötsligt på en fontän utav svart, mustig vätska!
  Klyftig som Moto Rolja var så döpte han fenomenet efter sig själv. Dock var han inte lika klyftig när han lanserade motoroljan som en livsmedelsprodukt. Det var en sås som bestod utav 95% motorolja, 3% glycerin respektive 2% okänd substans och det viskades om att denna fungerade som förebyggande medel mot diabetes typ två.
  Innan man ens fått tid att testa varan så hade den hunnit bli en sensation, det var någonting vartenda adlade man skulle äga.

Dock upptäckte man så småning om, förutom att motorolja inte förhindrade diabetes, bieffekter så som inkompetens, kolik, tarmluddsavlossning och dylikt.
  Alla som intagit motoroljeprodukten förlorade förståndet. De tycktes inte bära på en större intelligens än ett apdjur och blev ocskå därmed ofta kallade för Sir-Ape.

Med detta fick produkten sitt namn. Sirap. Och som läsarna vet, så finns denna produkt att köpa än idag. Jag kommer nog allra högst troligen bli förgiftad nu på grund utav det jag gått ut med, men jag står för vad jag tycker och svenska folket har rätt att få veta vad det är de stoppar i sig!
  Världsregeringen vet att människan idag inte sväljer något såvida det inte är sött... och därav också missförståndet med socker. Motoroljan är nämligen megabehandlad med sötningsmedel!

Som bekräftelse för min nykonspirerade teori kan vi ta Sir-Ape Elton John som exempel. Det finns väl ändå ingen intelligent människa som köper 45 identiska diamantklockor för 3 miljoner dollar/st till sig själv?

Så vad får då man om man vänder på sirap?
  - pariS! ... hihi.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: carro

det va ettbra inlägg :)
Ha en bra dag..
Kram

2008-05-02 @ 17:23:56
grej: http://underbliven.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

Du är störd. HAHA

2008-05-02 @ 17:27:23
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennyun

oh det här var inlägget du pratade om!
jadu mår inte bra nu heller, två dagar efter.
och pollenet gör det inte bättre!

2008-05-02 @ 17:48:32
grej: http://yun.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

Tack, du oo anonyma Eskilstunabo.

2008-05-02 @ 18:07:23
grej: http://mariahh.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

åh, jag hatar det däär. Det finns så in i helvetes mkt skit i MASSA olika produkter i affärerna..
;O sånt som egentligen kan stå bland bensindunkarna ^^, sant alså:P .. bra inlägg vilketfall;)mongo!

2008-05-02 @ 19:33:37
grej: http://mangofisk.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: fetres

haha ååh nä uusch! men du gick väl till rätt sal då?;O

2008-05-02 @ 19:38:05
grej: http://mangofisk.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: agape

Nej, nej. Om man vänder på sirap så rinner den ut:)

2008-05-04 @ 21:32:20
grej: http://www.agapes.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0