Indiana Jones

Jag såg den nya Indiana-Jones-filmen på bio här om sena kvällen med friend och pojkvän.
Ni som hade tänkt gå och se den rekommenderas hålla för ögonen nu...

Förvisso var den faktiskt väldigt spännande emellanåt. Och att ryssarna var med gjorde ju bara det filmen dubbelt upp så bra! (skämt åt sidan... fast jag gillar ryssar)

När allt kom omkring dock så handlade allt om ailiens. Snacka om att man blev besviken. Ailiens!
Det var alltså dessa som skulle ha kommit ned till jorden och lärt upp människan exempelvis konstbevattning, avloppssystem och etc... Det är utomjordingarna vi skall tacka för vår nuvarande, hyfsade, intelligens.

Filmen slutade med att huvudryssen blev till stoft, att det stora mayatemplet i guld smulades sönder av ett stort skalv och att ett rymdskepp därifrån flög iväg till Mars.

Jag gillar verkligen inte sammankopplingar med marsianer.
(No offence mot er som är födda månad tre)

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: lisa

Ha en fin kväll! :)

2008-05-29 @ 22:04:53
grej: http://lisaholmqvist.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Tina

*ÅH NEEJ* Kunde inte låta bli att läsa, fasen också.
Äsch kanske hinner glömma bort det tills den kommer på dvd. ;0)

Fin blogg du har.

2008-05-29 @ 22:05:11
grej: http://beleza.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: M a m m a . J e s s i c a

Okej, bloggar du på nya eller gamla plattformen? :S Tänkte om det har med det å göra..

2008-05-29 @ 22:18:20
grej: http://jyees89.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Danni

Jag skulle vilja se den fast den verkar en aning överdriven... ;)

2008-05-29 @ 22:20:40
grej: http://miumiu.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha:D att dem oorkar (lärarna asså):P! ÄR det mycket nu innan skolavslutning oså eller?

alltså neee, den filmen verkar ju lite, övernaturlig.:O Lite för mkt sådan kanske!

2008-05-30 @ 09:27:40
grej: http://mangofisk.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: vickan

Måste säga att din blogg är väldigt rolig att läsa :D

2008-06-02 @ 16:18:24

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0