I orättvisans ord

Det finns en gräns för allt i vår relativa värld, en hårfin linje som skiljer åt lite från mycket.
  När allt kommer omkring är det ändå alltid måttligt som är det bästa. Varken underkant eller överflödigt, utan lagom.

Av någon anledning (eller flera eventuellt..) så är denna måttliga lagomhet svår att uppnå. Varför ska det vara så? Varför ska alltid maten vara aningen för salt... Varför ska cykelsadeln vara tämligen för låg?

Varför ska mina axlar vara röda som rädisor??
  Fast ska man vara optimist... så är dem ju bara måttligt överbrända. Eller kan man resonera så?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ahren

Fin blogg!

2008-05-10 @ 21:00:43
grej: http://ahren.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: amanda

måste bara säga att jag älsakr din design, rikritgt snygg header :)

2008-05-10 @ 21:04:50
grej: http://www.DumpaMig.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: amanda

Det var så lite så, sanningen bara :)

2008-05-10 @ 21:10:24
grej: http://www.DumpaMig.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jenny Mårtensson

Så sant som det är sagt! fast vad menar du med rödbetor? :P :P

2008-05-10 @ 21:13:46
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha xD nöörd! BUT I LIKE ;)
De kan ju va snyggt me röda axlar.. haha lr så är de inte det. Men de kan ju göra ont oså, blää Good luck däär :)
-
Jaa:) men visst är det så med träningen! haha de är kul i en vecka när man håller i det man satt upp som mål... hähä, kräm!
gud va nörd jag själv känner mig jag här! =)

2008-05-11 @ 08:59:44
grej: http://mangofisk.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0