"Heh..."

Jag vet inte riktigt hur jag kommer minnas gårdagen då jag tänker tillbaka till den i framtiden...

Var det dagen då busschauffören på linje två trampade på pedalen i takt till musiken och skakade sönder passagerarna, och också lyckades förstöra sin lilla maskin så att den pep lustiga melodier och skrev ut ett två meter långt, roligt kvitto?

Var det kanske dagen då jag skulle lämna tillbaka ett par försenade, facklitterära böcker på bikblioteket men hade oturen att precis hamna bakom en tant med en 80 cm hög trave av tunn-tunna barnböcker och fick stå och vänta i exakta sjugosju minuter för att hon aldrig riktigt förstod att streckkoden ska vara på samma sida varje gång man stoppar in boken?

Var det den eftermiddagen då jag medverkade i en välgörenhetskoncert för Etiopien, som gick ganska bra?

Eller var det kvällen då det hände något tämligen pinsamt hos min pojkvän?

  Hur det väl blir återstår att se. Kanske minns man bara dagen som den varma 30 maj år 2008...

Eller inte.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Lisa

Hoppad du får en bra lördag! :)

2008-05-31 @ 09:35:11
grej: http://wlisa.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

Haha jag hade dött av skratt om det var jag som satt på bussen när det kom ett 2 m longt kvitto.. vad var det för pinsamt hos din pojkvän? :P

2008-05-31 @ 09:57:51
grej: http://jagharingenblogg
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sandra

Roligt inlagg tyclker jag!:) Och valgoringhets konseren gick ju ass bra inte "ganska bra";P huhu...alskar lyssna om pinsama saker :D ar sa van vid det for att det hander mig ofta xD Puss

2008-05-31 @ 20:07:03
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Alexander;)

du skrev om de i din blogg ändå:/

2008-06-10 @ 19:58:35
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Alexander;)

varför nämner du de i din blogg? du skulle ju inte:S

2008-06-10 @ 20:00:28

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0