H2Oh-no

Hej!

Jag är ledsen att jag inte har haft någonting småkul att bjuda på till era sinnens favör på sistone... Eller jo, det har jag. Faktum är att jag har massor med roligt på lager att yttra för er läsare, jag kommer på nya kluriga saker varje dag!
  Dock tar det ofta lite tid att formulera sig, och tid är dessvärre inte ett ting jag har speciellt mycket av just nu. Tråkigt nog.

Jag kan heller inte simma idag. Det känns sämst. Jag är så himla sugen på att göra det nämligen, dock är mina axlar fortfarande oerhört röda, och jag vet att smärta med allra högsta säkerhet kommer vara en faktor om jag hoppar i den hyfsat varma bassängen med en baddräkt som ligger och gnider mot samtliga problemområden... Därav rubriken litegrand, även om bassängvattnet är clor till den största delen, och inte vatten.

                                   Nu ska jag iväg och handla tyg till ett nytt syprojekt of mine..

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Amanda

Å kul med simmnig :)

2008-05-12 @ 16:18:41
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: S

Sjukt snygg sida du har tjejen!

2008-05-12 @ 16:32:03
grej: http://SEC.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Carso

Crash........... Jag saknar dig som bara den.. (Vem är den)? Och jag hoppas på en fin träff innan sommarlovet är slut. För du är väl min Maria fort farande? (Du vet att jag inte särskriver)..

(<3)

2008-08-07 @ 01:28:15

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0