Etanoliskt beslut

Jag vaknade inte bakfull idag, och vet ni varför?
Jag dricker nämligen inte alkohol.

En del må tycka att detta gör mig till en tråkig individ, och kanske är också isåfall fallet.
Det spelar emellertid ingen roll för min del.
Jag råkar faktiskt vara fullkomligt lycklig och tillfreds med mitt tråkiga liv och känner inte det minsta behov av att behöva ändra på mig för att nå upp till andras förväntningar. Moahaha!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Linda

jag tycker absolut inte du är tråkig.
Det är bra att stå emot alkohol, jag dricker inte heller :)

2008-05-01 @ 18:40:37
grej: http://ndail.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Andreas Parker

Tjo, har varit nykter i hela mitt trettioåriga liv och har aldrig drömt om att göra mig själv till åtlöje på krogen.

Jag är förvisso rätt tråkig, men det har inte med nykterheten att göra...

Fortsätt säga nej, vi behöver fler nykterister. :)

2008-05-01 @ 18:56:42
grej: http://souldriver.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennyun

det är bra för dig att du är nykterist!
just idag undrar jag om det är värt det
men om du väl har varit där någon gång
så är det kört för resten av tonårslivet

take care ia bear

2008-05-01 @ 19:51:24
grej: http://yun.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

de är det då fään inget fel på!:D de e bara fjantigt när man gör det på ett visst sätt. sen finns de trevliga sätt oxå. blablabla, fattar man va ja menar ens? xD

2008-05-02 @ 19:35:49
grej: http://mangofisk.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0