Äntligen

Home at last! Ni anar inte hur trött jag är... sömnunderskott, eventuell förkylning, biologiprov som sista lektion och sedan filmning till final french project i fyra timmar borta i fjärran. Tog mig en fyrtio minuters promenad att komma hem efter att ha varit på fötter sedan klockan tre. Det är något otroligt skönt att vara hemma igen, det kan jag lova er.

Nu bar det av att klippa och regissera filmen då.. har ni tur så får ni kanske en smygtitt senare ikväll.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Mikke

Jag är ett mongo? ;D

Du är varmt välkommen att följa den galna drogdebatten på min blogg! Läs och ge oss gärna din åsikt i en kommentar!

2008-05-22 @ 20:27:53
grej: http://LITOTES.BLOGG.SE
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

ojoj! I wanna see the film änna:D

2008-05-23 @ 17:40:15
grej: http://mangofisk.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: LIFE BY Marielle

det var ju längesen man av dig, allt bra? :D

(svar) har katalogen inte kommit vid det här laget heller ännu?

2008-05-24 @ 00:04:55
grej: http://mariellem.blogg.se

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0