Knasigt

Tänka sig,knasigt det kan bli.
Jag har inte bloggat på 72 timmar!

Jag har befunnit mig på landet nu dessa dagar... och där har det varit riktigt illa med internet.
Trassel och krångel. Bloggen har helt enkelt blivit ouppdaterad med s.k. icke-flit.

Jag som också haft så mycket lustigt att skriva om... det är typiskt.
Nåväl, nu är jag i stan tills på fredag.
Dessa dagar är i stort sett fullplanerade med både mer - och - mindre roliga ting.

Nu ska jag duscha, skriver litet mera later i kväll.

Kramen, på mina ärade läsare!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

så kan det va

2008-03-25 @ 11:20:28

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0