TACK

Åh, hej.

Timmen är lite sen och jag är aningen sleepy, men jag har just i min anspråkslösa tillvaro lyckats placera mig framför en dator för första gången på tre dagar.

Kan inte vidare påstå att känslan är mig obekant, men jag är oerhört, belåtet mätt.
  Jag har mycket nyligen slukat i mig världens godaste lasagne och därefter en big piece helt gudomlig tigerkaka. Mmh. Jag misstänker att detta bidrar till min trötthet, men någonting som lär vara bidragande än mera är mina nedmejjade sömnvanor

Tisdag - Onsdag spenderades i Mariefred avec some of mes amies, nämligen. Verkligen jätteskojigt, och jag tackar ändå inifrån min mjälte Penny som tillät sig arrangera tillställningen. Många tack indeed och även till alla söta vännor som jag fick chansen att träffa och umgås med än en gång, vissa kanske för den sista.

Idag har jag stojjat omkring här ute på landet med Anna. Och imorrn, kära läsare, ska vi på sommarstugområdets midsommarpartaj. Oh my guts, alla barn blir bjudna på glass så jag lär ju vara i himmelriket!!

  Stay tuned

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

Oh my guts - haha

2008-06-19 @ 22:53:33
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha jag kan ju säga att dina svar var aningen vilseledande! Du såg ut att vara megatrött och bara skrev ihop nåt bra.x) men ja tror jag förstår;) tack oxå=) Have mycket fun at the midsommarstugan osvosv, ..ja får en känsla av regn:O

2008-06-20 @ 10:40:04
grej: http://mangofisk.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0