Mycket offrar vi

Inom radien på 500m här hemifrån mig finner man två kyrkor. Fördubblas räckvidden så har antalet (plötsligt?) ökat med 200%.
  Alla tycker de om att ringa lite extra mycket den andra andvent.

- Var tjugonde minut, eller så.

Kan ni gissa vem som upptäckte att ipoden är orsaken till 15/20 hörselskador?
Ja, vem annars om inte påven. För att dölja kyrkans del i frågan kanske???

Det är då minsann mycket vi offrar... för kristendomen! (...)


Påven i sina röda, söta (och säkert jättebekväma) skor.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Tomic

Söta påveln :P Hahaha

Nej jag bor i stockholm men är serb haha

Och Britney är så jävla grym :)

Vad tycker du själv?

2008-12-07 @ 17:09:59
grej: http://serbianking.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha du e för go iIA:D

men.. faktan kring ipden skrämmer mig lite då jag har insett att min max volym mina öron klarar ökar var tredje månad sisådär :s

2008-12-07 @ 19:52:22
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Ja, jag lyckades men det var endast efter mycket om och men och liksom en vilja som kan korsa, äh klockan är 1 på natten, jag orkar inte!

2008-12-08 @ 01:15:20
grej: http://denforsta.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0