Väldigt informativt

Har ni testat att skanna ert anlete någon gång?
- Med en dokumentskanner menar jag då... och live.

Jag vet inte om det var lasern eller resultatet som förblindade mig mest.

Allt avslöjas. Jepp, allt.
  Varenda lilla hårstrå, hudflaga, por, finne - you name it.
Tacka getaguden vet jag, för att kvalster är microskopiska.

Ja, nu växte väl allt nyfikenheten.
  Lägg kinden mot glaset eller vandra i ovisshet för evigt och än vidare...

Webkameran är mig tvärtemot skannern översnäll.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

För mig är du alltid vacker:-)!!!

Så härligt med glädje, är det någost speciellt, eller bara bra fjärilar i magen???

Hihi jag busdar lite, men vi får se. Lär nog bli kvar hemma litet tag till, men man kan ju alltid drömma sig bort;-)!

2008-12-03 @ 20:59:49
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

hahaha neeej du är alltid söööt :)

2008-12-03 @ 23:04:08

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0