Bara döda fiskar följer med strömmen.

 

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

sant! du är så klok! :P :P

2008-12-04 @ 21:59:52
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ebba !

haha okej ! För att inte vara knepig så svarar jag här (dock är det mycket smart att svara i sitt egen komentarsfält då det ser ut som man har dubbelt så ¨många kommentarer än vad man igentligen har ;D haha ! du fick just veta min mörka hemlighet ! Döm mig inte ! Jag är en bra människa, igentligen)



Oh soft soft soft ! Stå och kolla så inga ungar drunknar ! Who wouldn't? :D

2008-12-04 @ 22:04:40
grej: http://ebbaeriksson.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0