Hulluh?

Jag tycker det är lite roligt med djupt religiösa människor. Lite extra roligt med de som tror på ödet. Det bringar fram mitt leende, när de så frustrerat suckar åt att man omöjligen ens vill fundera över att acceptera deras ord.

Så dum är man, som inte förstår, och så naiv.
Självklart är ödet redan förutbestämt.

Någonting de verkar ha glömt, dessa människor, är att om ödet verkligen redan är skrivet, så är det ju förstås också skrivet att samtliga som inte tror på ödet - faktiskt inte skall göra det.

Likväl är det bestämt att de stackars religiösa konverterarna ska gå omkring och vara frustrerade. Vad är det för religion egentligen?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

ååå det var så längesen jag läste din blogg!!!

Underbart ;D nu är det hur mycket som helst att ta igen :P

2008-12-02 @ 14:33:39
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

men? försvann kommentaren :S jag skrev i alla fall att det var jätte längesen jag läste din blogg men att det kommer bli kul att ta igen :D

2008-12-02 @ 14:34:41
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha HMMM jag håller med dina punkter! MEN ja vet inte, hur jag ska säga.. men vid vissa tillfällen så tänker jag att "det är meningen"! man mår snabbare bättre utav den tanken! ^^ de funkar lövely!

2008-12-03 @ 08:48:37
grej: http://mangofisk.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0