Bar' en fot(o)not

Jag kollade igenom fötter från i somras och hittade den här. Freaky.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Dennis

wtf is that a snake? :O

2008-12-27 @ 18:15:45
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Urs ja vad läskigt det ser ut som en orm fast å du är bäst på foton söta du!!!!

2008-12-27 @ 20:28:20
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

hejsan en jätte rolig blogg läst igenom de ja hitta men jag kom på en sak du tänker för mycket och har roliga funderinger:D

2008-12-27 @ 21:58:04
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: JOSEFINE

ohvad man längtar till sommaren när man ser den bilden!

2008-12-28 @ 20:50:35
grej: http://joosses.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0