Gott liv

Vissa får kläder, andra en bil.
Jag fick ett influensavirus.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Kanin

Men nej!!! fick DU ett virus i alla fall? det går ju inte alls för sig! usch och fy morotsblast... att grönsaker kunde ådra sig virus på självaste julafton! hmm... någonstans hänger tomten uppochner... det står inte rätt till med vår värld! trots att blott en hälsning inte botar virus säger jag ändå GOD JUL till dig, älskade morotsblast, GOD JUL...

2008-12-25 @ 21:20:12
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-25 @ 21:26:18
grej: http://emmiealina.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Nej!? stackare!!!!!

krya på dig :*

2008-12-25 @ 21:53:53
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha nej usch, var det detta som hände på din jul? eller hände det idag.. dan efter doppare.. :o

Jag har vart hos min far i grästorp heter det! (förstår om du inte har den blekaste)

hade du det bra ändå?



haha, prefis, ne min pappa e fotbollsgeek, så vi åkte dit och kollade på liverpool mot.. (?) något annat lag! det va faktiskt kul, trots blåsten. Sen shoppade vi de återstående dagarna!

åh ja, jag säger då det, åk dit så fort du bare kan, har råd, har tid osv, värt varenda minut. Det känns nästan som man är i göteborg när man är där! Och då syftar jag inte på regnet!

kram kräm;)

2008-12-25 @ 22:13:49
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: ebba

en god jul till dig och mig ! tjoho !

2008-12-26 @ 13:55:25
grej: http://ebbaeriksson.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0