Are you...? Come on

Eftersom alla som heter "Gottfrid" har namnsdag idag, denna 15 december, så tänkte jag fira med att avslöja tre superintressanta saker om mig själv.

Varför just tre, är för att femton delat på fem = tre. Vidare, varför jag valde att dela på just på fem, är för att fem är siffran innan sex, och anledningen till sex är att jag fyller år den sjätte januari. (detta kan förstås diskuteras)

Hursomhelst, gissa vem som har namnsdag den 6 januari?
- Ingen!!! All uppmärksamhet till mig. Gott och frid, 15 december et violá!
  1. Jag har två mjölktänder kvar.
  2. Ca 94,8% av alla mina lösenord innehåller ordet "lama".
  3. När jag var sex år gammal stal jag och en kompis min grannes nyckel, den satt i hennes dörr. Obevakad. Vi trodde den skulle passa till även mitt hem, men icke. När vi var att lämna tillbaka den så kom grannen utstörtande ur sin dörr och ankladade oss för att ha tagit något, vilket vi förstås förnekade att vara skyldiga till. Som straff för grannens raseri (som ju inte alls var berättigat...) så grävde vi ned metallknippen i en myrstack.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

heej läs gärna min blogg speciellt senaste inlägget, släng gärna en kommentar med .. hihi ha de bra kramar diana

2008-12-15 @ 21:48:14
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Humor. Humor.

2008-12-15 @ 23:33:01
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: HANNA

fin blogg!

2008-12-16 @ 09:28:45
grej: http://ladiewarrior.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

få se.... lamadjur....lama djur......dalailama....lamanchesterknapp....lamaKGBergquist...

Har jag rätt på nån av gissningarna?

btw Family Guy är helt klart BÄST!

2008-12-16 @ 11:19:24
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Matilda

Din lilla morotsblast :D:D hehe jag är en kanin... <3<3

2008-12-16 @ 15:59:06
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ia

Skum, det är vad du är, kära Matilda. Haha <3 ät inte upp mig??

2008-12-16 @ 16:01:42
grej: http://mariahh.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Hahaha!!

2008-12-16 @ 17:33:50
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

Maria, mjölktänder? hur är detta mööjligt..



haha, jaa de klippet är ju helt flippat! Amatörer i högsta grad x) föresten, vad lyssnar du på för musika!?

2008-12-16 @ 21:44:54
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

appropå inte ett skit då alså:)!!&/¤#"

2008-12-16 @ 21:46:14
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: 3s

jo.. jag igen.. men mina kommentarar dyker inte heller upp! tänkte bara säga att problemet består, hos båda då! kindof(W)

2008-12-16 @ 21:47:56
grej: http://mangofisk.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0