IQ #8121

Även övertygelse är ett relativt begrepp:

Han:
Jag fattar inte varför alla går runt och tror att ryssar är så smarta. Vore det inte för den kalla vintern så hade de inte vunnit ett enda krig. Dessutom finns knappt några kända ryska uppfinningar. Nämn en känd rysk uppfinning.
Moi: Det periodiska systemet.
Han: Ja, okej. Det var en. Längre än så blir listan inte.
Moi: Automatiska dörröppnare, satelliten, AK47.
Han: Fyra. Okej grattis, det finns fyra. Övertygar mig inte det minsta.
Moi: Tetris.
Han: Va? Nej. Tetris är ingen rysk uppfinning.
Moi: Jo.
Han: Nej nu ljuger du, ryssjävel! ... Allvarligt, är det sant!?
Moi: Ja.
Han: Oj, det trodde jag aldrig. De kanske inte är så dumma trots allt...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Jakob

Jakob: Men vi finnar uppfann ju faktiskt ett sätt att tillaga sig själv! Eller, vi kanske inte uppfann bastun, men i är dom enda som njuter!

Till middag: Ångkokt finnländare. Serveras med T-röd så man slipper den träiga smaken.

2008-12-27 @ 00:11:37
grej: http://finskapinnen.blogsome.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Hahahaha Maria du ger mig alltid ett skratt och jag har hört att skratt förlänger livet, tack gumman! Mår du bättre? KRAMAR

2008-12-27 @ 09:34:08
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: 14ord

гитлерские хуесосы

bevara sverige svenskt

2008-12-27 @ 10:11:54
grej: http://www.patriot.nu
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

haha! :P

2008-12-27 @ 13:59:32
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

men lite rasistisk kommentar :S "14ord"

2008-12-27 @ 14:01:08

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0