Spare me

När jag kom hem från skolan idag så hade någon ätit upp min äppelmunk. (notera flottfläckarna runtom det kvarvarande bakverket)
Jag föll i ett slags dvala, och  vaknade inte upp förrän bara nyligen.


Likt en sann badanka (och denna liknelse för att bringa julkänsla endast) grep jag ett stadigt tag om min förtvivlan och ersatte denna med en idé av ypperligaste slag. Jag skall påsen länsa.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Haha, herr Olof bugar och tackar för din kommentar!

2008-12-16 @ 17:19:47
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Nej usch vanilj eller hallon munk ska det vara ju :P

2008-12-16 @ 17:33:11
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

JAG ÄLSKAR MUNKAR!!! :-)

2008-12-17 @ 22:15:15
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sarah

stackars dej!! du som såg så mkt fram emot att få äta den munken!

2008-12-21 @ 18:37:17

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0