Uppgång





Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Nu gjorde du mig ännu mer taggad, psoitiva bilder älskas och du är typ bäst på bilder....



Tack kära du, du är go.



Det är härligt att du har en fin helg ändå och de minst märkvärdigaste kan bli de mest märkvärdigaste då det så;-). Min helg var underbar hitills:-D... Ska på glögg nu och sen teater!



Vad har du haft för dig?



KRAMAR

2008-12-21 @ 14:04:31
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

underbara foton!!!!!!

2008-12-21 @ 14:14:12
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tresaaafesa

men guud mari-aa, detta är makalöst fint! min fader satt brevid när jag kollade på dem och sa likadant haha:P



återkommer.

2008-12-23 @ 21:33:13
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolina

Härliga bilder, och snygg blogg! :)

2008-12-27 @ 18:44:06
grej: http://karoliinah.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0