Topp tre - Kusliga saker

  1. To have "kicked the bucket"
    Det är svårt att föreställa sig. Fast kanske att det är själva föreställningen, och inte nödvändigtvis befinnandet i en icke-sinnesenlig existens, som reser håret i nacken. Tänk att inte kunna känna något. Inget. Inte den minsta förnimmelse av varken stillhet, tysnad eller mörker. Borta som om du aldrig funnits...

  2. Mona Sahlin
    Att det är denna tant som sitter i oppositionen är förutom en besvikelse, riktigt svårslaget i mån om kuslighet. Ganska nyligen lade Sahlin fram ett protokoll över jämnställdheten och dess försämring i Sverige sedan Moderaterna kom till makten. Saken var ju bara den att siffrorna  var från 2006 innan valet i September... Slår man upp "vilsen" eller "förvirrad" i ett lexikon så står det faktiskt refererat "se även Mona sahlin".*

  3. Bli kidnappad av utomjordingar
    Klart dem finns! Kolla upp mot himlen nästa stjärnklara natt och lägg märke till stjärnornas mångfald. Varenda liten ljuspunkt är en annan galax' sol. Självklart är förhållandena rätta på fler ställen än hos oss. Frågan är bara på hur många ställen man har uppnått tillräcklig intellekt för att kunna lyckas finna just lilla vintergatan och kidnappa lite homo sapiens...

*detta gäller förstås även begrepp som "översminkad", "avsides", "oxiderad", etc etc.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Emma

En av mina top kusliga grejer är att bli uppäten av en haj!

2008-12-30 @ 14:04:38
grej: http://emmagrahnwallin.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: emma

SV Ia: Su har uppfattat det helt korrekt, precis som det står klart och tydligt att jag inte ser det som ett alternativ.



Man måste kunna skilja på tanke och verklighet, bara för att man har just en tanke betyder det inte att det är vad man ska och vill göra,,

2008-12-30 @ 23:01:45
grej: http://emmagrahnwallin.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: sandra

jamen du tack så mkt! ;D

ja, det där med dreggel är väldigt skumt (A)

2008-12-31 @ 12:11:36
grej: http://sandraronnblom.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

"oxiderad", haha! roligt inlägg :P

2009-01-01 @ 12:59:54
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: TIFFANY !!

Hahaha. Kommenterar bara för att jag är ett mongo :D kul blogg !

2009-01-01 @ 21:12:50
grej: http://upss.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Gulle dig, gott nytt<3

2009-01-02 @ 00:42:37
grej: http://bubblaren.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0