Spirande lördag

Hoppas ni uppskattar när jag lägger upp bilder.
(Om inte bekantar ni er i vilket fall med en del av mitt umgänge)

Del 1, snö: On the way to Frejas Tea Party
Del 2, inomhus: On Frejas Tea Party
Del 3, bio: Jag fick den geniala idén att vi alla skulle gå och se Twilight...
Del 4, restaurang: Ming Palace = gott (fast Spicy Hot kickar mings ass!)


Sir Matildar


We had to take one...


Mård (Jasmine..) and I


Ni skulle sett hur mycket han åt, Dennis. Bakelser då.


Mårds gulliga pojkvän Calle.


Zuza, Mejsel, Pär, moi, Mård, Matildar et Ella



Fullt redo.


The hungry animal (Sarah) and I


Mejsel, (eller Malin) med pojkvän Pär

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Vilka härliga bilder:-)!!!

Kram gumman hoppas allt är bra??

2008-12-15 @ 22:43:15
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: annis

twilight tyckte jag om jättemycket! :)

2008-12-15 @ 23:44:38
grej: http://lestyle.devote.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tresfes

MEEN så galet av dig!! vad tycker du om den kära filmen då?(A)

2008-12-16 @ 21:41:29
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: mullis aka jenny. inte jenny aka mullis.

AHHH HAR PAR TJEJ! eller uhm, vanta PER, mer forstaeligt, mindre rattstavat. vad underbart! halsa honom sa mkt ia, lova det, jag kollade pa bilder fran nians slut ett tag och fann nagra komiska bilder pa PER och mig. gulligt par, sag grattis och HALSA! och puss pa dig med mullis.

2008-12-20 @ 14:01:44
grej: http://jennyun.bilddagbokens.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Matilda

NOES!!! min julmustreklam blev uppåt väggarna ruinerad! kvar blev blott en bild på en tillsynes sinnesrubbad flicka med ett fejkat leende!

2008-12-25 @ 21:23:37

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0