Spaceman

Jag befinner mig i ett mystiskt tillstånd. Positivt överaskad, tror jag.

Jag blev per telefon precis tillfrågad om jag vill ta en anställning som vikarierande simtränare för small kids på lördagar mellan kl. 14-16.00, från och med Januari.

Om ordinarie tränare är sjuk eller iväg på simtävling så är jag menad att hoppa in för 50 kr/h. Förutsatt att jag kommer bli meddelad senast dagen innan gällande tjänstförfrågan, och att allt skall bli ned - och påskrivet, så tackade jag ja...

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Josefine

får hoppas på de. har ju virus skydd men de verkar ju inte alltid de bästa!

2008-12-03 @ 21:28:28
grej: http://joosses.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Olof

Visst är Day&Age bra? :D Kul att veta att det är nån mer än jag som diggar dom!

2008-12-03 @ 21:48:25
grej: http://denforsta.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Alida

Hej hej hur är det med dig i dag då ?:)

2008-12-03 @ 22:12:30
grej: http://aliida.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Vad roligt att du fått jobb :D

2008-12-03 @ 23:03:40

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0