Kan det bli bättre, undrar jag

Sade jag att jag inte kommer lyckas med att följa julkalendern?
  Det kan ni glömma.

Anders och Måns är med!!!!

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Julkalendern är jättekul eller ialalfall de två första sen vet man ju inte, se den gumman, det ska jag:-D... Å tack varit på drama idag så är litefulländad. Hur är det själv?

2008-12-02 @ 20:37:46
grej: http://bubblaren.blogg.sese
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Karolin

Jag håller föresten med dej, vart kommr alla svin ifrån, ska vi slakta dem??? :-D!!! Puss

2008-12-02 @ 22:21:01
grej: http://bubblaren.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Jag visste inte ens vilka dem var innan du la ut en video från you tube :P

jag kollade på jul kalendern i morse men fattade inte så mycket hehe :P

2008-12-03 @ 14:15:53
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: elin.e

sköna snubbar

2008-12-05 @ 15:35:17
grej: http://elineeriksson.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0