Vilket busväder

Blåser och regnar, inte verkar det vilja sluta heller.
  Men vad gör väl det? Jag ska ju ändå sova nu. Och förhoppningsvis blir inte båten ett nödvändigt faktum när det kommer till att ta sig ned till stan imorrn. Jag har nämligen ingen. Ja, ingen båt alltså. I alla fall inte till hands här i Eskilstuna.



Tro inte att ni ska komma och misstolka mig och mitt inlägg nu, för skämtet här ligger inte i att jag inte skulle ha någon båt. Inte ens den ligger i, liksom?

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Vadå ska det bli översvämning på riktigt :O jag trodde bara det var min pappa som skoja :O

2008-08-05 @ 09:58:43
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: tres

haha, min tolkning av the så kallade skämt ligger i båten. Men det var kul! :S

föresten maria, har du hört amy macdonald? åh kindof dör!

2008-08-05 @ 11:51:55
grej: http://mangofisk.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

Nicki, förhoppningsvis inte. haha

2008-08-05 @ 13:17:24
grej: http://mariahh.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0