Typ asnajs day, va?

... det hann jag dock inte lägga märke till förrän jag kom hem till min pojkvän efter skolan. Så här såg jag förresten ut idag, lite ansträngt foto dock.

Må morgondagen gry med some pleasant solljus.



Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Du är så söt! :) men vad är ib för program igentligen? :P

2008-08-19 @ 22:58:17
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: LIFE BY Marielle

Haha jag förstod d :p hade jätte bråttom men nästa gång får vi snacka mer! jag kom också försent tillsammans med en annan till klassen, fast klockan inte ens slagit 9 då vi började haha :) hur är det på ib btw?

2008-08-20 @ 20:12:17
grej: http://mariellem.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0