Topp 3 - Rapport: Freaky just nu

Freaky#1
Ganska omgående efter att ha skämtat med min mamma genom att förklara ett konstigt, likväl stort, märke i marken utanför tomten som "big foot-tracking" så blev jag visuellt förvirrad av en artikel på Aftonbladets startsida som löd "Storfot finns". 220-kilos apa funnen i Kalifornien. Lånad bild ser ni x2 här under. Emellertid fruktar jag att monsterkroppen är unreal? Alltså, typ please? (?)


Freaky#2
Jag har precis fått reda på att släkt från Ryssland och deras vänner/arbetskamrater regelbundet har varit inne på min blogg sedan månader tillbaka och kollat på mina bilder. Detta kom till min vetskap efter klagomål över dålig uppdatering till min mor. (??)

Freaky#3 - Riktigt freaky
Jag var sugen på frukt och sneglade på en stackars, liten ensam banan där vi brukar ha dem liggandes. Efter att ha kommit den lite närmare så upptäckte jag att skalet redan var brutet och att någon besudlat en tredjedel utav den. Skalslamsorna låg dock i en besynnerlig ställning som fick bananen se ut som att den hade walkable ben. Jag sträckte mig efter kameran med syfte att få en rolig bild till bloggen, men när jag kollade ner mot bananen igen så var den borta! (???)



Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Claudia

Fin blogg!

Titta gärna in på min blogg!

2008-08-15 @ 23:23:05
grej: http://claudiagalli.blogspot.com
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Judith Sommer

Hahahaha härligt inlägg :P

2008-08-15 @ 23:23:51
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Emmi

Vill du ha chansen och få gratis smink?

Bli då medlem genom denna länk och börja samla poäng idag, det är värt det :) Ha en trevlig kväll!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=81618

2008-08-15 @ 23:25:36
grej: http://enannanemma.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Ellinor

Svar:

Tackar :)

Haha ja det lät onödigt! ;)

2008-08-16 @ 11:49:08
grej: http://ellinormarialarsson.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Äntligen skriver du! :D

Hehe jaha men fattar dom vad du skriver då? :P :P

2008-08-16 @ 21:35:15
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Anonym

jag har ju alltid försökt förklara för dig Maria, att bananer inte är bra!

2008-08-17 @ 20:51:53
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: TRES

haha en kråka i näsan xD jaa.. uh:S de är nog det värsta som kan hända en mitt på stanbanan!



men den där storfot alltså.. fyfän! men om det är sant vet man inte.. de stod ju sist på aftonbladet om en stor meteorit som ska komma till jorden 2036! som skulle förstöra myyycket! men ja har inte hört nåt mer om den nyheten? ^^ ajja korv:S

2008-08-19 @ 14:37:48
grej: http://mangofisk.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0