Så det kan gå va...

Jag har varit så busy att jag inte ens hunnit skriva om the run away ekorre som stal min joggingstrumpa mitt framför ögonen på mig. Så avlägset upptagen att jag inte ens nämnt det minsta om mina framsteg inom örtodling.

-
Min vän Mongo Malin är en jäkla sjusovare kan jag säga. Då syftar jag tyvärr inte på att hon är lika finurlig som Sjusovaren, utan på att hon kan sova hur länge som helst. Det spelar liksom ingen roll hurvida hon är trött eller ej, hon bara ligger kvar...  oavsett.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: =)

Bli medlem via länken nedan för att börja samla poäng till gratis smink! =D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=58419

2008-08-13 @ 18:33:06

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0