Och inte är jag klar ännu...

... med den där satans biologi-labrapporten. Men snart, snart.

För min del kom denna söndag att bli fullspäckad av både det ena och andra. Nu kommer här strax en massa relativt okända namn uppenbara sig för mina icke-Eskilstuna-läsare, men vad gör man. Jag tänker då inte förkorta allt liksom alla andra tråkmånsar med att skriva bara första bokstaven på personen i versal, nej glöm.

Bland annat har jag idag varit med en Mathilda i Parken Zoo och kollat på dansuppvisning. (det var inte djur som dansade) Kines-Netto däremot, ballett. Very gracious! Har även lunchat + fikat med Bazyl och Philip. Ett par till människor dök upp men sen kom stunden då polacken och jag avlägsnade oss hemåt. Ty vi bor nästan grannar. Vägen hem förlängdes emellertid en aning och blev dryga timman längre. Och intellektuellt roliga samtal uppskattas enormt, måste jag säga.

Nu är jag rädd att jag tråkar ut er, åh ack så kära läsare. Mycket väl gärna hade jag velat bjuda på bilder från hela dagsförloppet. Men vet ni vad? Trots att jag gick omkring släpandes på kameran hela dagen lång, så blev det somehow inte en enda bild. Nåväl, kan ha och göra med att jag glömde minneskortet i datorn.

Ha en god natt, jag skall det, nämligen.
Och just ja, varning för dagboksinlägg.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

Tack! =D

2008-09-02 @ 08:57:39
grej: http://catwalkqueen.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0