IQ #0032

Maria: Tänk livet som sand. Måste vara ganska ljuvligt när vinden tar till... Kanske motsvarar det känslan av att vara utspridd kremerad?
Malin: Tror du verkligen man kan tänka som aska?
Pär: Så mycket som Maria tänker så skulle det inte alls förvåna mig om hon gjorde det även om hon vore kremerad.
Malin: Haha, nej. Men det är ju bra!
Pär: Öh va? Vänta, vad menar du... Att tänka mycket eller att vara kremerad?


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Sisilia

Jag tror inte du kommer tänka när du är kremerad för jag tror på liv efter döden! :)

2008-08-31 @ 09:18:35
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

haha, den här hade jag missat :P

2009-03-27 @ 16:27:55

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0