Hey Mr. Tambourine Man

Snart börjar Dexter.
  Dexter är faktiskt den enda serien jag följer, likväl också den enda serien jag någonsin överhuvudtaget lyckats följa ordentligt. Inte för att det inte skulle finnas andra bra serier på TV, utan bara för att jag är allmänt, hopplöst urusel på att följa serier.
  Att undanvara en timme eller två en viss, planerad tid varje vecka fungerar helt enkelt inte för mig som person. Och nu när jag tänker efter så har jag faktiskt aldrig kommit bra överens med TV någonsin. TV finns inte i min prioriteringslista. Kanske förklarar det allt.

Meningen med detta inlägg var inte från början att få ur mig dolda aggressioner, men kanske lika bra att ta tillfället i akt. Jag tycker inte om TV!
  Den slösar bort värdefull tid utav mitt liv! Vad arg jag blir.

Nu ska jag kolla på Dexter.

Play a song for me.

Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Hilal

Hejsan!

Jag har supersnygga helt nya DG solglasögon till salu!

Ta en titt i bloggen! :)

Ha en fortsatt bra kväll!

2008-08-04 @ 22:31:00
grej: http://favouriiitee.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: filippa

hej snygg blogg :D

2008-08-04 @ 22:36:29
grej: http://tasteoflife.blogg.se/
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nicki

Jag vet inte ens vad Dexter är XD jag tänker bara op det där barn programmet :P Uggly Betty är bäst!!!

2008-08-05 @ 09:59:51
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: NOOBAR!

DEXTER SERIEMÖRDAREN INTE DERAS FEL ATT CARTOON NETWORK GÖR SÅ HALLÅ TRAITOR NO MERCY FOR TRAITOR!!!!!!!11

2008-08-05 @ 21:15:52
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Maria

Sir spammer?

2008-08-05 @ 21:17:48
grej: http://mariahh.blogg.se/

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0