Tjenare 9b??

Ojoj, det känns lite mysko, skönt ändå... att ha börjat nian! Sista året.

Första skoldan.
Klassen, den störda klassen numera named 9b, var lika härligt störd som vanligt! Den enda lilla skillnaden var att vi fått tre nya elever! För en gångs skull kan jag inte direkt klaga på någon av dem? (?) Bella från parallellklassen, som jag redan tycker om, en polsk kille från Karlskoga, som heter Bazyl, riktigt trevlig, och en Filip från Mariefred.

En mycket väl god nyhet var att vi har kvar Mr. Herfst, le menteur. HEHE, mentor menar jag ju.

Jaa.... Armin är jude still, och nu ska jag ta för mig av lite glass...


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: STILL NO MONGO (YEAHNNY)

HAHAHH älska dessa inlägg, stavas han BazyL? HAHAH
ännu värre ju, tror jag döör utav skratt!
HAH jamen jag blev tvungen att köpa en tröja jag lagt undan och var med david o dem för att han skulle ge mig money ^^ (A) yeah BETYGSYSTEMET <3
och svar på senare inlägg; hahah ofta jag retas UTAN ANLEDNING? :O

2007-08-21 @ 21:48:40
grej: http://signalfire.blogg.se
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: simon

Hej, Bazyl är inte så snäll som han verkar, han är en polack så säga, e men va fan ja e polare me han och bor i karlskoga, ja säkte typ bara på google på bazyl så kom bajsbögen upp haha,, aja om du ser han hälsa han från simpson

2007-11-13 @ 13:59:13
Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: Nils

Hej ingen tar min fina polski ifrån mej, slynbögar!

2007-11-23 @ 20:52:30
grej: http://finafittor.com

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0