Köttbana

För 16 månader sedan började jag gå på gym och då vägde jag 58 kilo, vilket sedan ökade succesivt och som mest vägde jag strax över 60 i somras. Och så började höstterminen i IB2 - jag har nu vägt 56,5 sedan jul. Duh hello? Min far trodde att jag höll på att få diabetes men fallet var helt enkelt bara ett resultat av alla påfrestningar, inräknat skola, universitetsansökan, träning, socialt, politik osv.

Ändå är jag starkare än någonsin, så jag börjar bli lite definerad vilket först var enligt ovana men nu är jag belåten och min köttbana har lärt mig mycket om mig själv.

Detta kunde förresten inte kommit mer passande för jag tänkte hålla mig i skick de kommande 50 åren...


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0