Ah-ha

Haha okej, jag vågade känna efter i knävecket nu och tydligen sitter senorna (de jag beskrev senast) kvar. Man har tagit två andra senor och de kallas "hamstringssenor". Jag känner inte deras anatomiska läge.

Nå, jag vaknade med en underbar känsla idag! Har svårt att identifiera den, en sommarlovskänsla kanske? Som man hade när man var liten. Helt glad och NÖJD vaknade jag, som om det vore sällsynt.

Inväntar tre dagar och åttiosju minuter.

Jag och Hayaan på en tjurfäktningsarena i Alicante.



För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0