Mashinkaaa

Jaaaag fick ännu en idé här om dagen så igår köpte jag en tshirt, vilken jag klippt och sytt i, och det blevo förväntningarna överflödigt så jag gör små ljud varje gång jag provar den. Jag vet att man ska visa ett foto nu men jag har inget? Var är kameran?

Jag älskar sånt här... hitta på saker, sätta ihop dem. Varför arkitektyrket hade passat mig väldigt bra. Ja eller jag skulle lika gärna designa kläder. Men ändå, till utbildning, nej, jag får vara min egen konstnär. Jag kan ändå rita mitt eget hus och sy mina egna kläder.

Jag älskar sånt här... och varje gång jag tänker på min romanidé, inte minst pratar om den - det kliar! Den måste ut ur mig! Jag vet att konceptet är bra; det är nytt, modernt, djärvt, science fiction, tragedi... jag ska skifta människans paradigm! Romaner har gjort det förr... Ja. Så fort jag gjort klart gymnasiet.


För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0