Jaha

Ångest, ångest är min arvedel, skrev Lagerkvist.

Och jag förstår att han såg annalkas ett minst sagt tråkigt inslag i livet.

Men har Scarlett O'Hara lärt mig något, utöver hur man viftar med ögonfransar för att fånga hanens uppmärksamhet (även om jag inte brukar tillämpa denna typ av sceneri) så är det att man tar morgondagen som den kommer. Eller hur var det, "imorgon är en ny dag", "jag skall tänka på det imorgon". Så gör jag...


Jag önskar att kommentera Marias blogg,
och är ett mongo vid namn: jennyun

tråkigt det där med nottingham, men du får nog ett fint svar ifrån bristol snart min Ia! (fan, kan inte säga Ia längre pga av IB). jag har också lite ångest då jag önskar att jag ansökt till Kings, nåja. och ha inte ångest för jag väntar också på mer svar! så länge nottingham inte sa att det var pga LNAT så är det okej! Bristol är ändå bättre ;) MASSOR MED KÄRLEK!!!!

2011-02-28 @ 14:50:07

För dig som inte vet (och även andra förstås);
kommentaren skall skrivas i det stora fältet lite längre ner här nånstans...


fast ditt så kallade "namn" här vore trevligt förstås.

Remember mig kanske?

och sen din E-mail (osynlig för andra! sväär..)

grej:

För att undvika krångel, bör du nu göra följande:
1.Skriv din kommentar i den feta, vita rutan.
2.Klicka på knappen "Jag är ett mongo" för att bekräfta att du är färdig med din kommentar.
Trackback
RSS 2.0